zondag 18 augustus 2013

18 aug. 2013 Cadovo-Baleiro - Lugo


Vandaag moet er weer gewandeld worden. De bergen gaan over in over in heuvels. Het landschap wordt open.



Aan kerkjes een gebrek. Jammer dat ze dicht zijn.


 












En dan komt Ger het signaal van Sandra en Caroline tegen. Op een dikke steen op een camino paaltje hebben ze met nagellak deze tekst geschreven. Van Indiana Jones is hij voor hen Dutchman geworden.




Zonnebloemen hebben we gemist deze reis. Ger heeft ze voor mij vereeuwigd.




En ik zag wat ik eveneens gemist heb; een korenveld.



Ger heeft vandaag een Franse jongeman van 21 jaar ingehaald. De rest van de dag hebben ze samen gelopen. Samuel woont in de banlieu van Parijs en wilde eens zien of hij het aankon. Hij was in Bilbao vertrokken.
Ik trof ze in een gehuchtje.





Ze hadden er flink de pas in.


 
 
Ik had geluk. Weer een korenveld. Nu met een schitterende kastanjeboom.
 
 
 
 
In Lugo troffen we elkaar weer. Ger had wel even de pijp uit. 33 km tippelen waarvan een groot deel met jonge benen gezelschap.
 
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten