maandag 6 mei 2013

6 mei 2013 Bagneux-la-Fosse - Mélisey

Na Ger te hebben gedropt, ben ik terug gekard naar de camping.
Het weer was wat grijzig en dat leek me een geschikt moment om te profiteren van wasmachine en droger. Twee machines later en twee blogs later had ik mijn werkdag er bijna op zitten. Nu nog even Ger ophalen.
In het dorp waar we hadden afgesproken, zat hij al een half uur te wachten Hij had me niet kunnen bellen, omdat er geen bereik was. De telefooncel was bezet door een mevrouw die maar bleef bellen en met briefjes in de weer was.
Misschien is het wel een demente dame, zei ik, vanwege de repeterende handelingen.
In de school was tevens de marie. De burgemeester himself zette de stempel. Hij was trots dat het een stempel een kleur was. 
Ger heeft vandaag 25 km gelopen.



    Er komen  steeds meer.......


                








Een bosje salomonszegel  en  Ger heeft de gele morgenster  heeft gezien.                                                



                                                          

4 opmerkingen:

  1. Gele morgenster, Tragopogon pratensis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn nu ook aan het genieten van de Franse natuur. Na 2 dagen volop zonneschijn is het nu aan het miezelen (8 mei).
    We zitten ongeveer 700 km van Ger en Marlies vandaan. Benieuwd waar we elkaar treffen.
    Liefs Vera en Cor

    BeantwoordenVerwijderen