dinsdag 23 april 2019

2019 - 04 - 22 Nus - St. Vincent 22 km





In Nus waar Ger gisteren gestopt is, neemt hij de route weer op. Ik ga met mijn nieuwe knie een stukje meelopen.















                              Waar een stijl trapje naar benden begint, ga ik terug naar de auto.


                                                   En Ger loopt naar Chiesa di Diemoz.

Het mini kerkje van Rovarey. Tot hier ben ik gereden om ook naar Chiesa di Diemoz te gaan, maar hier ben ik gedraaid. Te stijl en te smal. Brr.

















                           Ger komt aan in Chambave waar ik bij de kerk tref om samen te lunchen.



In de bronstijd was Chambave al bewoond. Het is nu een wijndorp. In de 11e eeuw volledig ingestort na een aardbeving.


                                                Ger loopt verder richting Châtillon








Ik arriveer in Châtillon. Het is met het eenrichtingsverkeer even zoeken hoe ik bij de kerk kom.


                                                Nog even een klimmetje en dan ben ik er.


                                                         De San Piedro e Paolo kerk











                                    Ger heeft nog moed om door te lopen naar St. Vincent.....











.....waar ik hem langs de SS26 oppik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten