maandag 29 april 2019

2019 - 04 - 28 Ivrea - Roppolo 22.4 km


                                                                  Startpunt Ivrea







                       Ik maak een wandelingetje door de stad en vind een leuke bar waar ik kan bloggen.





                                                                Op weg naar Roppolo








Het is al plat en de eerste rijstvelden beginnen. Ook staat hier veel mais. We worden nog royaal omringd door de bergen.

         
 Cavaglià. Een mooi stadje, maar ik heb dringend een wc nodig en alles is gesloten. Dus wegwezen.

           
                                                           

                                                              De blikjes van  Ger























De kapel Gesiun, uit de 11e eeuw. Er zijn nog fresco's te herkennen. De kapel was gewijd aan San Pietro di Livione.














                                                                      Voorjaar





                                                     Ja, we zijn op de goede weg.


Ik ben aangekomen in Roppolo, waar een uitstekende openbare sanitaire voorziening is. Joepi!





Wandelend loop ik Ger tegemoet en op een bankje lees ik tot hij arriveert. De Nederlander die van   ons een foto heeft gemaakt op de camping komt eerst langs en we maken een praatje.


                                                                        Roppolo


                                                              Terug naar de camping


Geen opmerkingen:

Een reactie posten