maandag 29 april 2019

2019 - 04 - 27 camping ( Settimo-Vittone ) - Ivrea 20.9 km




Een Nederlandse wandelaar neer Rome passeert de camping precies op het moment dat Ger wil vertrekken. Ik wil daar een foto van maken, maar hij vindt dat ik daar bij moet. Allez, dan maar.





                                      Het gehuchtje Torre Daniela vlakbij de camping


Ik loop een stuk mee met Ger. De fiets gaat ook mee, dan kan ik terug fietsen.





















                                                                       vogelmelk


                                                                       Cesnola


                                                                 Ik ga weer terug








Typisch voor deze streek zijn de pilaartjes waarop horizontaal  houten balkjes zijn geplaatst waarlangs de druivenplanten groeien.





                                       In het midden van de afbeelding ligt onze camping.



                                                  Wat ziet Ger allemaal onderweg.......



                                                                  Settimo-Vittone





                                               Chiesa San Lorenzo in Settimo-Vittone















                                                                Kasteel Montalto





Aankomst in Ivrea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten