donderdag 5 september 2013

5 sept. 2013

De weersvoorspelling was zodanig dat het ons het beste leek de vouwwagen na ons bezoek aan Muxia vertrek klaar te maken.
Ger heeft alles gedaan wat hij wilde. Op een natte tent zitten we niet te wachten. En eens moeten we toch huiswaarts.
We sliepen vannacht in een mobil home op de camping, zodat we niet meer hoefden te kramen en we konden snel vertrekken.
Het plan is; vandaag Santander; morgen Bordeaux; overmorgen Autreche waar we twee nachten bij vrienden slapen en dan maandagavond thuis.

4 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel is, maar naar huis gaan moet ook weer een keer. Geniet van de tussenstop en een hele goede reis.
    Groetjes, Eva
    P.S. Marlies, dan ben je op tijd terug om mij en mijn moeder te treffen in Maastricht tijdens ons jaarlijkse dagje daar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je goede wensen. Het terugrijden op deze manier is beter dan vliegen. Je komt langzaam in andere sferen.
    Wanneer is het dagje?
    Veel groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marlies, vrijdag 20 september (tijd genoeg om alles thuis weer op orde te hebben), zou leuk zijn om elkaar in Maastricht te treffen. Groetjes, Eva

      Verwijderen
    2. Ik ga het in de agenda zetten en dan neem ik nog wel contact op.
      Groetjes,

      Verwijderen