donderdag 7 augustus 2014

2014 30 - 07 St. Chely - St. Come d' Olt 16.5 km


Gisteren aangekomen in Saint-Chély, vandaag vertrek bij de 
vieux pont. Met mijn hedendaagse paardenkrachten rijd ik over 
de eeuwenoude keien naar de overkant om mijn route van vandaag
te  doen.




Dit ziet Ger...



                                                             en dit




                                          en een prachtig vergezicht.



                                          Opgeruimd staat netjes!




Charly heeft mij op een verkeerd been gezet.
Ik naderde deze gestalte. Vlakbij heb ik de route bestudeerd. En al die tijd bleef Charly onbeweeglijk in deze houding staan. Dat kan toch niet! Nadere studie leverde op; dit is een houten beeld!!
Toch jammer, dat ik niet in zijn linkeroor heb geschreeuwd.



                                Een korte ontmoeting met mijn maatje.









En dan bereik ik Saint-Côme-d'Olt.
Tijd om dit mooie plaatsje op beeld vast te leggen.











                                          Kijk, daar heb je hem weer.




                     Pisa heeft zijn scheve toren. Nou, Saint-Côme-d'Olt ook!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten