woensdag 2 augustus 2023

Dinsdag 1 augustus 2023


De voorspelling was de hele dag regen. Vannacht dreef er een onweer over en inderdaad regende het vanochtend, maar om 12 uur brak de zon door en konden we buiten lunchen. Daarna heerlijk genieten van uitzicht en mijn boek. 
We moesten nog op pad om inkopen te doen en dat hebben we weer via een omweg gedaan.
Eerst  vanaf de camping naar links om te kijken of we het uitzicht konden vinden dat Ger had ontdekt op de fiets.
Via Charmes St. Valbert naar Molay richting la Roche- Moray.











We rijden door het "oude "gedeelte van la Roche -Molay, dat boven het "nieuwe"deel ligt. Daardoor komen we plotseling deze prachtige blik tegen.



Op de plek waar we stilstaan om te genieten van het uitzicht bevindt zich deze chapelotte.




                                                 Bewaakt door deze engel.



         We komen aan op de plek waarvan Ger zei, hier heb je uitzicht naar alle kanten.







   Ik kan niet kiezen welke foto ik zal plaatsen. Dan maar alle twee. Zet mij in een wei met       zo`n wolkendek en ik hoef niets anders meer.



Op weg naar Fayl-Billot komen we door Poinson-lès-Fayl. Nu stoppen we bij de kerk en het mooie lavoir voor de kerk. We  moeten nog een keer terug om 50 cent te betalen voor de kaars die Ger heeft opgestoken.
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten