dinsdag 26 april 2016

2016 - 19 - 04 punt 14 D 925 - Chateau de Windstein 17 km


                 Even genieten van dit vergezicht op de weg vanaf de camping naar Ger's startpunt.




                                                               Dag Ger. Tot straks.


                                         Ik kuier door Niedersteinbach en Obersteinbach.















In de tuin van het wandelhuis heb ik mijn stoel geplant en heerlijk geluncht
en gelezen.



Ik kreeg ook nog even bezoek van een wandelaar.........



Ger nam ook pauze en daarna ben ik een stukje met hem meegelopen.
Volgt een impressie van Ger' s wandeling......





                                                          Chateau de Froensbourg




















                                                              Chateau de Windstein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten